ମା ଲକ୍ଷ୍ମୀ କମଳ ନମ୍ରତା ଧର୍ଯ୍ୟର ବିନ୍ଦୁ ଅଭୟ ଧରଣୀ ମାଣବସା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ବନ୍ଦନା ପାବନୀ ସନାତନୀ ମା' ମା' ମା'... ଅବର୍ଣ୍ଣନୀୟ ପବିତ୍ର ଶ୍ରୀୟା ଚଣ୍ଡାଳୁଣୀ ପୂଜା ପାର୍ବଣ ଗୃହଣୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀଦ୍ରୋହୀ ମା...........

Odia ମା ଲକ୍ଷ୍ମୀ Poems

କୌଣସି ବିଷୟ ନାହିଁ